Gyakran ismételt kérdések

Nem kaptam számlát, mit tehetek?

Kérem vegye fel Velünk a kapcsolatot, akár e-mail formájában (info@polgartarsak.hu), akár telefonon (56/390-181) vagy személyesen (5200 Törökszentmiklós Táncsics Mihály u. 42.) is lehetséges. Hiteles másolatot biztosítunk vásárlása igazolásaként.

Mikor kapom meg a terméket?

A teljesítési határidő a megrendelés visszaigazolásától számítva 2-6 munkanap. Az ezen határidőtől való eltérést jelezzük minden esetben e-mailben.

Személyesen is átvehetem a terméket?

Természetesen, nyitvatartási időben.

Nyitva tartás:
Hétfőtől – Péntekig: 8:00 – 17:00
Szombaton: 8:00 – 12:00

Cím: 5200 Törökszentmiklós, Táncsics Mihály u 42.

Nem tetszik a termék, nem erre gondoltam. Mit tehetek?

Magánszemély vásárlása esetén 14 napig elállhat a vásárlástól. A 14 nap az átvételtől számít.

Elállási szándékát e-mailben, ajánlott tértivevényes levélben vagy személyesen telephelyünkön jelezheti. Amennyiben van rá lehetősége, kérjük a vásárlást igazoló számlát és a kitöltött elállási nyilatkozatot legyen szíves a csomagba tenni, illetve személyes átvétel esetén a kollégánknak átadni.

Nem találtam választ a kérdésemre! Mit tegyek?

Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben. További információt talál az ÁSZF-ben.